» Gwarancja i serwis

Bestsellery

Kontakt

  • Dawmar Dawid Filipowicz
    NIP: PL 6141451280
  • E-mail:sklep@dawmar-narzedzia.pl
  • Telefon794360525
    792163197
  • Gadu Gadu1208430
  • Godziny działania sklepupn-pt: 8.00-17.00
    sobota:8.00-13.00

SKLEP STACJONARNY

NASZ KOD QR

Dodaj nas do swoich kontaktów
zeskanuj telefonem poniższy kod Qr

Wysyłka

Systemy płatności

  • PayU
  • PayPal
  • tpay.com

Gwarancja i serwis

Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji produktu w większości przypadków widnieje w jego opisie na stronach sklepu.
Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta.
Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. W przypadku gdy producent nie zapewnia bezpośredniego serwisu dla Klientów gwarancja jest realizowana za pośrednictwem naszego sklepu. W takim przypadku należy kontaktować się z naszym sklepem telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklep@dawmar-narzedzia.pl

W momencie, kiedy gwarancja będzie realizowana przez nasz sklep, proszę o spakowanie towaru i koniecznie dołączenie dokumentu zakupu ( paragon/ faktura vat ) oraz karty gwarancyjnej jeżeli została wydana do produktu. Spakowany produkt proszę wysłać na własny koszt. Adres do wysyłki:

 Dawmar Dawid Filipowicz
ul.Opolska 11
46-112 Świerczów
 
Po otrzymaniu od państwa przesyłki towar jest przekazywany od nas do odpowiedniego gwaranta.
O dalszym przebiegu gwarancji będą Państwo informowani przez nas drogą telefoniczną lub e-mail.


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl